Asus Zenphone 5 C11-P1324 Battery

باتری گوشی ایسوس Zenphone 5 C11-P1324

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی باتری گوشی ایسوس Zenphone 5 C11-P1324

پیشرفت تکنولوژی و تاثیر انکار نا پذیری که در سال های اخیر بر زندگی بشر داشته است، استفاده مداوم از دیوایس هایی مانند گوشی های هوشمند، تبلت ها و لپ تاپ ها را به همراه داشته است که این مسثله نیز باعث اهمیت پیدا کردن بیش از پیش باتری ها در این صنعت گردیده است.
تامین انرژی باتری ها در کوتاه ترین زمان و به آسان ترین شکل ممکن به قدری اهمیت پیدا کرده است که امروزه می توان باتری ها را قلب دیوایس هایی که از آن ها به طور روزمره استفاده می شود دانست. باتری های لیتیوم یون یکی از انواع باتری هایی می باشند که در سال های اخیر با توجه به پیشرفت های قابل توجهی که داشته اند، استفاده بیشتری از آن ها در این صنعت برده می شود. از دیگر دلایل مهمی که باعث افزایش استفاده از این باتری ها در دیوایس هایی مانند گوشی های همراه و تبلت ها شده است، می توان به وزن کم و ظرفیت بالای این باتری ها نیز اشاره کرد.
باتری های لیتیوم یون با توجه به ساختاری که دارند، در مقایسه با دیگر انواع باتری ها ظرفیت مفید خود را در مدت زمان طولانی تری از دست می دهند. اما علی رغم بالا بودن عمر مفید و کیفیت بالای این باتری ها، در مواردی امکان خراب شدن این باتری ها نیز وجود دارد. از مهم ترین نشانه هایی که می تواند کاربر را از خراب بودن باتری دیوایس خود مطمئن کند، خالی شدن سریع شارژ باتری در مقایسه با عملکرد اولیه آن و همچنین تغییر شکل ظاهری باتری می باشد. در اکثر مواردی که باتری های لیتیوم یون با مشکل مواجه می شوند، این باتری ها ظاهر تخت خود را از دست داده و کمی باد می کنند.
برای این که کاربر بتواند بیشترین استفاده و کارایی را از باتری دیوایس خود بگیرد، رعایت چندین نکته ضروری به نظر می رسد. اولین نکته اقدام به شارژ کردن باتری قبل از خالی شدن کامل ظرفیت آن و همچنین جلوگیری از پر شدن کامل ظرفیت آن هنگام شارژ شدن می باشد که این نکته به منظور فراهم کردن حداکثر تعداد شارژ و دشارژ برای باتری می باشد. در واقع بهترین حالت زمانی می باشد که شارژ باتری بین 10 تا 90 درصد در نوسان باشد. دومین نکته، یک بار خالی کردن کامل شارژ باتری و پر کردن کامل آن در هر ماه می باشد که این امر نیز به منظور کالیبره نگه داشتن باتری انجام می پذیرد. نکته سوم مربوط به دمای باتری می شود. باتری نیز مانند دیگر قطعات سخت افزاری به کار رفته در تمامی وسایل الکترونیکی، در صورت افزایش دما دچار استهلاک و خرابی می شود. اما نکته آخر و شاید مهم ترین نکته برای افزایش عمر باتری ها، استفاده از شارژرهای استانداردی می باشد که دارای ولتاژ استانداردی نیز می باشند. بهترین راه برای رعایت این نکته، استفاده از شارژرهای عرضه شده همراه با خود دیوایس ها می باشد که بیشترین هماهنگی را نیز با دیوایس مربوطه دارد.
در انتها و در کنار تمامی موارد گفته شده، استفاده از باتری های اورجینال و اصلی برای هر دیوایس یکی از مهم ترین نکاتی می باشد که همواره باید آن را در نظر گرفت.

مشخصات فنی باتری گوشی ایسوس Zenphone 5 C11-P1324

سازگار با
ASUS zenfone 5
نوع باتری
لیتیوم-یون
ظرفیت باتری
2050 میلی آمپر ساعت
ولتاژ
3.8 ولت

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از باتری گوشی ایسوس Zenphone 5 C11-P1324 به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *