GKK 360 Full Protective Phone Case For Samsung Galaxy A20

قاب محافظ 360 درجه GKK گوشی سامسونگ گلکسی A20

قیمت 165,000 تومان

انتخاب گارانتی تغییر گارانتی

گارانتی مورد نظرتان را انتخاب کنید

انتخاب رنگ تغییر رنگ

رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید

نقد و بررسی اجمالی قاب محافظ 360 درجه GKK گوشی سامسونگ گلکسی A20

یکی از مهم ترین لوازم جانبی که هر کاربری بعد از خرید گوشی به فکر آن می افتد خرید قابی مناسب برای گوشی هست. قیمت بالای گوشی موجب شده که هر کاربری به فکر محافظت از گوشی خود باشد و همین امر لزوم خرید قابی مناسب برای گوشی را فراهم می آورد. این احساس نیاز کاربران به محافظت از گوشی باعث شده که در سراسر جهان شرکت های زیادی به تولید انواع مختلفی از این قاب ها روی بیاورند. به همین دلیل در انتخاب قاب گوشی گزینه های مختلف و متنوعی وجود دارد که یکی از این انتخاب ها می تواند خرید قاب 360 درجه gkk باشد. قاب 360 درجه gkk می تواند گوشی را در برابر ضربه، خط و خش و افتادن های مکرر که برای هر کاربری ممکن است اتفاق بیافتد، محافظت کند.
قاب جی کاکا از جهت زیبایی و طراحی منحصر به فرد هست و همین امر سبب جلب توجه هر کاربری نسبت به آن می شود. علاوه بر این، محافظت 360 درجه گوشی از دیگر دلایل انتخاب این قاب از سوی کاربران است. پوشش 360 درجه گوشی باعث می شود که خیالتان تا حد زیادی از امنیت گوشی آسوده باشد، همچنین ساختار قاب به نحوی طراحی شده که از ورود هرگونه گرد و غباری به داخل آن جلوگیری می کند. در کنار این موارد این قاب بهترین گزینه برای گوشی هایی می باشد که دوربینی غیر هم سطح با بدنه گوشی دارند، زیرا قسمت مربوط به دوربین 0.3 میلیمتر از قاب بلندتر می باشد که همین امر سبب حفاظت از لنز دوربین گوشی به هنگام سقوط گوشی از ارتفاع می شود. قاب 360 درجه gkk علاوه بر عملکرد حفاظتی بالا و ظاهر زیبایی که دارد بر خلاف اکثر گارد ها وزن و حجم گوشی را زیاد افزایش نمی دهد و کاربر هنگام کار با آن احساس خوشایندی پیدا می کند. این قاب از مواد پلی کربنات مرغوب در سه تیکه، مطابق با اندازه دقیق گوشی ساخته شده که به راحتی می توانید آن را نصب یا جدا کنید. قاب GKK علاوه بر موارد گفته شده دارای قیمت مناسب و تنوع رنگی زیاد می باشد که می تواند تمامی سلیقه ها را پوشش دهد.
حال در این بین یکی از گوشی هایی که این قاب برای آن طراحی و ساخته شده گوشی سامسونگ گلکسی A20 می باشد که کاربر می تواند قاب جی کاکا آن را با قیمتی مناسب و تنوع رنگی بالا از فروشگاه تبلت فون انتخاب و خریداری نماید. این قاب همچنین برای اکثر مدل های گوشی با تنوع رنگی بالا در این فروشگاه موجود می باشد که می توان با توجه به مدل گوشی خود قاب مناسب آن را انتخاب و از فروشگاه تبلت فون با قیمتی مناسب خریداری کرد.

مشخصات فنی قاب محافظ 360 درجه GKK گوشی سامسونگ گلکسی A20

مقاوم در برابر ضربه
قابل شستشو
جنس
پلی کربنات
ساختار
مات
سایر ویژگی ها
پوشش 360 درجه
ساخته شده از 3 تکه مجزا که به راحتی به یک دیگر متصل میشوند
دسترسی راحت به دکمه ها و پورت ها به دلیل ظرافت زیاد در ساخت قاب
احساس راحتی کاربر در مواقع کار با آن
ساخته شده از پلاستیک سخت و با کفیت همراه با عملکرد دفاعی بالا
محافظت از قاب پشتي و لبه‌هاي كناري گوشي موبايل
تنوع در رنگ بندی

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از قاب محافظ 360 درجه GKK گوشی سامسونگ گلکسی A20 به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *