مشخصات، قیمت خرید و نقد و بررسی مچ بند هوشمند آنر بند 6

نقد و بررسی مچ بند هوشمند آنر بند 6

اگر از طرفداران گجت‌های پوشیدنی هستید حتما خرید ساعت هوشمند جزو برنامه‌های اصلی‌تان است. اما رفته رفته انواع مچ هوشمند جایگاه خود را در بین طرفداران این گجت‌ها باز کرده است. این گجت‌ها معمولا با قیمت مناسب‌تری عرضه می‌شوند و قابلیت‌هایی مشابه با ساعت‌ های هوشمند دارند. خرید مچ بند آنر بند ۶ جدیدترین گزینه‌ی انتخابی پیش روی شماست. در مطلب امروز تبلت فون با نقد و بررسی مچ بند هوشمند آنر بند 6 همراه شما هستیم.

درباره مچ بند هوشمند Honor Band 6

آنر (Honor) حالا یک شرکت مستقل است و خودش می‌تواند وسایل پوشیدنی را به صورت انحصاری تولید و عرضه کند اما جدیدترین دستبند او در حالی در ماه نوامبر 2020 تولید شده که این کمپانی همچنان زیرمجموعه هواوی به شمار می‌رفت. این وسیله به تازگی به بازارهای جهانی آمده و حالا علاقه‌مندان به آن می‌توانند آنر بند 6 (Honor Band 6) را خریداری کنند. این دستبند امکانات جذابی دارد که مطمئناً می‌تواند اسباب رضایت و شگفتی شما را فراهم آورد.


اگرچه مرز میان دستبندها و ساعت‌های هوشمند مشخص نیست ولی نمی‌توانیم بگوییم که آنر بند 6 یک ساعت هوشمند است. این وسیله یک نمایشگر بزرگ برای پخش اعلانات و چندین سنسور برای ردیابی و بررسی فعالیت‌های ورزشی دارد.
در مجموع آنر بند 6 شباهت زیادی به هواوی واچ ای اس (Huawei Watch ES) دارد و از نظر سایز، شکل و سیستم نرم‌افزاری هم شبیه به آن است ولی کمپانی سازنده آن را ساعت هوشمند نامیده است.

ظاهر و طراحی دستبند هوشمند هانر بند ۶

نمی‌خواهیم زیاد در مورد ظاهر آنر بند 6 حرف بزنیم اما بد نیست ببینیم این دستبند چگونه طراحی شده است. به خاطر وزن 18 گرمی (بدون بند)، این محصول آنر بسیار سبک خواهد بود. کمپانی چینی نمایشگر AMOLED را نسبت به مدل پیشین پیشرفته‌تر کرده و حالا به جای صفحه نمایش 0.95 اینچی، از یک پنل 1.47 اینچی بهره برده است.

در اطراف نمایشگر حاشیه‌های مشکی رنگ نسبتاً ضخیمی دیده می‌شوند که ظاهر زیبای این دستبند را تحت‌الشعاع قرار داده و وقتی نور ساعت به بیشترین حد خودش می‌رسد، این نوارهای سیاه خودشان را بیشتر نشان می‌دهند. بند آنر بند 6 به اندازه کافی بلند است به همین دلیل به راحتی روی تمامی مچ‌ها و دست‌ها سوار می‌شود. به منظور زیباتر کردن دستبند، آنر در اطراف، فرورفتگی‌هایی ایجاد کرده است.


روش شارژر این وسیله پوشیدنی مغناطیسی است و دو پین دارد. این پین‌ها نه تنها اختصاصی برای آنر بند 6 تولید شده‌اند بلکه نسبت به پین‌های قبلی که دیده بودیم نیز متفاوت هستند بنابراین اگر قبلاً آنر بند 5 داشته‌اید، نمی‌توانید از شارژر آن استفاده کنید ولی امکان شارژ این وسیله با شارژر هواوی واچ ای اس وجود دارد.

ویژگی‌ها و دوام باتری هانر بند ۶

درست مانند بسیاری دیگر از وسایل پوشیدنی مدرن ساخته شده توسط آنر، آنر بند 6 هم سنسور بررسی اکسیژن خون دارد و می‌تواند از طریق حسگر شمارنده ضربان قلب میزان استرس را بررسی کند و برای آنالیز کیفیت خواب، از تکنولوژی TruSleep 2.0 بهره می‌برد. جهت بررسی فعالیت‌های ورزشی نیز این وسیله 10 حالت از پیش تعریف شده دارد که از آن جمله می‌توانیم به دو، شنا و دوچرخه‌سواری اشاره کنیم. حتی شما این امکان را دارید تا یک فعالیت مدنظر را در آن به وجود بیاورید.


گفته شده که به خاطر حضور تراشه کایرین A1 و رابط کاربری سبک Lite OS، دوام باتری آنر بند 6 به 14 روز خواهد رسید.
در این میان، چنان‌چه به صورت معمولی از این دستبند استفاده کنید (یعنی گزینه‌های بررسی وضعیت خواب، سنسور شمارنده ضربان قلب و بررسی فعالیت‌های ورزشی فعال باشند و اعلانات و پیام‌های هشدار دریافت شوند)، دوام باتری به 10 روز می‌رسد که همچنان یک دستاورد فوق‌العاده به حساب می‌آید. منبع نیروی موجود در این ساعت 180 میلی‌آمپر ظرفیت دارد و در کمتر از یک ساعت ظرفیت آن از 0 تا 100 درصد شارژ می‌شود.

خرید آنر بند 6

آنر بند 6 تا کنون چند بار معرفی شده است. این دستبند ابتدا در چین و بعد در نمایشگاه CES 2021 به همگان معرفی گردید و تقریباً یک ماه پیش به بازارهای جهانی آمد. قیمت آن حدوداً 50 یورو تعیین شده که نشان‌دهنده ارزش خرید بالای آن است. در این بین، شاید بتوانید این وسیله را در قالب یک لوازم جانبی هدیه همزمان با خرید یکی از گوشی‌های هواوی یا آنر دریافت کنید. فراموش نکنید که مچ بند آنر بند 6 قابل تعویض است. می‌توانید با مراجعه به فهرست خرید لوازم جانبی Honor Band 6 ، انواع بند و محافظ صفحه این دستبند سلامتی را تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران درباره "نقد و بررسی مچ بند هوشمند آنر بند 6"

  1. سلام عذر میخوام بنده نرم افزارappgalleryرونصب کردم اما برای فعال شدن برنامه،صفحه ای میاد که بالاش نوشته شناسه هواوی و پایین صفحه برای ورودتلفن/ایمیل/شناسه ورود به سیستم وگذرواژه میخوادوپایینش ثبت نام داره،به قسمت ثبت نام که وارد میشی در قسمت کشوراصلا ایران وجود نداره،وهرکشوری رو بزنی در مرحله آخرشماره تلفن از همون کشورمیخوادبرای‌برای تاییدهویت ازطریق‌ sms،بنابراین این برنامه برای من فعال نمیشه،که طبق توضیحاتتون در سایت برای مچبندآنر۶هواوی ازطریق این نرم افزارباید hmsرادانلودوکشورچین روانتخاب کنم که همه امکانات مچبندبرام فعال بشه،ممنون‌میشم‌کمکم‌کنید.اگه میشه کمکم کنیدبتونم‌استفاده‌ازمچبندرویادبگیرم،باکمال‌تشکر