نقد و بررسی هدفون بیسیم سامسونگ Galaxy Buds 2

نقد و بررسی هدفون بیسیم سامسونگ Galaxy Buds 2

سامسونگ در زمینه معرفی سریع و به موفقیت رساندن هدفون‌های بیسیم شهرت خاصی دارد و حالا گلکسی بادز 2 (Galaxy Buds 2) جدیدترین محصولات این کمپانی کره‌ای از این سری هستند.

به عنوان ادامه‌دهنده راه گلکسی بادز (Galaxy Buds) اصلی معرفی شده در سال 2019، گلکسی بادز 2 در بسیاری از قسمت‌ها اعم از کیفیت صدا و فناوری اکتیو نویز کنسلینگ (ANC) بروز شده است.

در واقع همین پیشرفت‌ها هستند که این هدفون را به یک آفر و پیشنهاد فوق‌العاده برای کسانی تبدیل می‌کند که پیش‌تر گلکسی بادز اصلی را داشته‌اند و حالا می‌خواهند هدفون تازه‌تری خریداری نمایند و از طرفی یک رقیب جدی برای ایرپادز (AirPods) اپل به شمار خواهند آمد. با ذکر این نکته، باید یادآور شویم که در صورت خرید این هدفون و همگام‌سازی آنها با یک گوشی اندرویدی و به خصوص گوشی ساخت سامسونگ، می‌توانید از ویژگی‌های بیشتری بهره‌مند شوید اما خوشبختانه باید این نوید را نیز بدهیم که این محصول کمپانی کره‌ای هم با اندروید و هم با iOS سازگار است.

در حالی که خیلی از افراد شیوه طراحی دو درایوری و صدای متعادل پخش شده از آنها را دوست دارند اما گلکسی بادز 2 نقاط ضعفی هم خواهند داشت. تکنولوژی کاهش نویز آنها زیاد پیشرفته نیست و فاصله فرکانس آنها نیز تنها از حدود 80 هرتزی شروع می‌شود و این یعنی نمی‌توانید صداهای بِیس را زیاد واضح بشنوید. همچنین، خبری از دستیار هوشمند همیشه فعال نیز نیست.

نقاط ضعفی که گفتیم، زیاد بااهمیت نیستند و باعث نخواهند شد کاربران از خرید این محصول سامسونگ منصرف گردند اما سبب می‌شوند تا گلکسی بادز 2 از نظر کیفیت صدا و عملکرد اکتیو نویز کنسلینگ (ANC) از برخی دیگر از رقبا مانند دبلیو اف 1000 ایکس ام 4 (WF 1000XM) سونی و بیتس استودیو بادز (Beats Studio Buds) اپل ضعیف‌تر باشد.

حال اینکه آیا Galaxy Buds 2 همان هدفونی خواهد بود که شما می‌خواهید یا خیر، کاملاً بستگی به این دارد که از چه گوشی استفاده می‌کنید و یا به چه مقدار از تکنولوژی نویز کنسلینگ نیاز دارید و فایل صوتی که گوش می‌دهید چه سبکی است. با این وجود، حس می‌کنیم که همه خریداران ویژگی‌ها، عملکرد و قیمت مناسب این هدفون را تحسین خواهند کرد و علی‌رغم اینکه هدفون‌های باکیفیت‌تری در بازار یافت می‌شود ولی همچنان این محصول سامسونگ را بیشتر مورد توجه قرار خواهند داد.

 

قیمت و تاریخ عرضه

گلکسی بادز 2 در دومین رویداد Unpacked سال 2021 سامسونگ و همزمان با گلکسی زد فولد 3 (Galaxy Z Fold 3) معرفی شد و از 27 آگوست نیز با قیمت تقریبی 150 دلاری به فروش خواهد رسید.

قیمت این محصول سامسونگ به اندازه قیمت گلکسی بادز اصلی است که در سال 2019 معرفی شده بود. ضمن اینکه این هدفون دقیقاً به اندازه بیتس استودیو بادز اپل ارزش‌گذاری شده تا همچون آنها از نظر امکاناتی تقریباً یکسان باشند. در این میان، ممکن است برخی از افراد Galaxy Buds 2 را از بیتس استودیو بادز باکیفیت‌تر بدانند و حتی آن را از ایرپادز اپل محبوب‌تر تلقی کنند.

با ذکر این نکته، باید یادآور شویم که گلکسی بادز 2 تنها هدفون بیسیمی نیست که سامسونگ در طی چند سال اخیر معرفی کرده است زیرا گلکسی بادز اصلی، گلکسی بادز لایو (Galaxy Buds Live) و گلکسی بادز پلاس (Galaxy Buds Plus) که قیمت تقریباً یکسانی دارند، شرایط را برای مشتریان گیج خواهند کرد.

 

طراحی

نقاط قوت طراحی

  • تولید شده در چهار رنگ مختلف و متنوع
  • شیوه‌های لمسی کنترل صداها
  • دارای تأییدیه ضد آب IPX2

 

یکی از راه‌هایی که از طریق آن می‌توان گلکسی بادز 2 را از دیگر هدفون‌های بیسیم سامسونگ شناخت، شیوه طراحی آن است. اگر گلکسی بادز لایو بیشتر شبیه لوبیا بوده‌اند ولی گلکسی بادز 2 شبیه صدف هستند زیرا سایز کوچکی داشته و گرد می‌باشند و سطح رویی آنها نیز بسیار خوش‌دست و نرم است. هر کدام از این هدفون‌ها در قابی قرار می‌گیرند که آن قاب را به راحتی می‌توان درون جیب گذاشت.

زمانی که درب قاب را باز می‌کنید، اول خودِ هدفون‌ها را می‌بینید که به یکی از چهار رنگ بنفش، سبز، سفید یا خاکستری خواهند بود. در این بین، لازم به ذکر است که هدفون‌ها و قسمت درونی قاب شارژر یک رنگ متمایز خواهد داشت وگرنه قسمت بیرونی قاب همیشه سفید خواهد بود.

آن‌طور که سامسونگ می‌گوید، Galaxy Buds 2 به میزان 15 درصد کوچکتر و به میزان 20 درصد سبکتر از گلکسی بادز پلاس هستند و همین موضوع باعث می‌شود که بتوانیم آنها را برای مدت طولانی‌تری بپوشیم. یکی از نقاط ضعف این هدفون‌ها آن است که کوچکتر شده‌اند به همین خاطر سخت‌تر می‌توانیم آنها را در دست بگیریم و چه‌بسا برخی اوقات یکدفعه از قاب و یا حتی گوش کاربران بیرون بیفتند.

خوشبختانه به علت اینکه گلکسی بادز 2 با اتصال مغناطیسی به پین‌های فلزی موجود در قاب شارژر متصل می‌شوند، بیرون افتادن آنها اتفاق همیشگی یا دائمی نخواهد بود ولی به طور کلی وقتی می‌خواهید آنها را خارج کنید و یا سر جایشان بگذارید، پیشنهاد می‌کنیم مراقب باشید چرا که امکان دارد بیرون بیفتند و به جایی بروند که شما نخواهید توانست آنها را بیابید.

یکی از نقاط ضعف اصلی شیوه طراحی Galaxy Buds 2 آن است که فقط تأییدیه ضد آب IPX2 را دریافت کرده‌اند که این یعنی باید از آنها هنگام انجام دادن فعالیت‌های ورزشی استفاده کنید که زیاد در آن عرق نمی‌کنید. بر این اساس، وقتی باران یا برف می‌بارد و یا می‌خواهید در دریا یا استخر شنا کنید، بهتر این محصول سامسونگ را از گوشتان دربیاورید زیرا در صورت آب دیدگی باید قید ادامه استفاده از آنها را بزنید.

برای کنترل گلکسی بادز 2 می‌توانید از سنسور حساس به لمس درونی و یا گوشی هوشمند خود بهره بگیرید. انجام کارهای مختلف با استفاده از حسگر نامبرده بسیار آسان است به طوری که اگر آن را یک بار لمس کنید، فایل موسیقی پخش یا متوقف می‌شود و یا با دو بار لمس می‌توانید فایل موسیقی را رد کنید و یا با سه بار لمس قادر خواهید بود فایل موسیقی در حال پخش را جلو بزنید. در این بین، بد نیست اشاره کنیم که با بالا یا پایین کردن انگشتان نمی‌توان صداها را کم یا زیاد کرد و برای انجام این کار می‌بایست گوشی‌تان را از جیب بیرون بیاورید.

درون جعبه، دو سَری سیلیکونی اضافه و یک کابل USB-C جهت شارژ قرار دارد. این سَری‌های سیلیکونی زیاد نسبت به سَری‌های فومی که در گذشته استفاده می‌کردیم راحت‌تر نیستند ولی به خوبی درون گوش‌های ما جای‌گیری می‌کنند و خوشبختانه شما می‌توانید نحوه قرارگیری آنها را با استفاده از اپلیکیشن Galaxy Wearable بررسی کنید. ضمناً، چنان‌چه این سَری‌ها را گم کردید، با هزینه بسیار کمی قادر خواهید بود جایگزینشان را بخرید.

با این اوصاف، دیگر چه چیزهایی نسبت به گلکسی بادز اصلی فرق کرده‌اند؟. Galaxy Buds 2 شیوه طراحی دو درایوری دارند که از حضور یک درایور میان‌رده و یک پخش‌کننده صدای جداگانه برای دهانه‌های بالایی بهره می‌برند؛ شیوه طراحی که پیش‌تر در گلکسی بادز پرو وجود داشت. هم در داخل و هم در بیرون هدفون‌ها میکروفون‌هایی تعبیه شده‌اند که سه عدد از آنها برای افزایش کیفیت صدا و ارتقای ویژگی نویز کنسلینگ به کار می‌روند.

 

ویژگی‌ها

نقاط قوت، نقاط ضعف و ویژگی‌های قابل اشاره

  • دارای ویژگی اکتیو نویز کنسلینگ (ANC)
  • فعال نبودن همیشگی و دائمی دستیار دیجیتالی هوشمند
  • پشتیبانی از تکنولوژی‌های SBC، AAC و Scalable Codec سامسونگ

 

مشخصاً وقتی در مورد گلکسی بادز 2 حرف می‌زنیم، باید به تکنولوژی نویز کنسلینگ اشاره کنیم؛ ویژگی که جای خالی آن در گلکسی بادز اصلی احساس می‌شد.

شما می‌توانید با نگه داشتن انگشت روی سنسور لمسی هر کدام از هدفون‌ها، نویز کنسلینگ را روشن کنید. ضمن اینکه امکان سفارشی‌سازی این قابلیت از طریق اپلیکیشن Galaxy Wearable وجود دارد تا به وسیله آن دستیار دیجیتالی هوشمند را فعال نمایید ولی پیشنهاد ما این است که حداقل یکی از هدفون‌ها را به این منظور فعال کنید تا به وسیله آن نویز کنسلینگ روشن گردد. حال که صحبت از دستیار هوشمند شد، بد نیست بگوییم، از اینکه سامسونگ یک دستیار هوشمند همیشه فعال را در این محصولش قرار نداده، ناامید هستیم. شاید این بدان معنی است که افراد علاقه‌مند به کار کردن با دستیارهای دیجیتالی هوشمند و فعالسازی آنها از طریق لمس هدفون‌ها کمتر شده‌اند.

فقط کافی است دکمه فعالسازی نویز کنسلینگ را یک بار دیگر بزنید تا حالت پخش صداهای محیطی (Ambient Mode) روشن گردد تا صداهایی که در بیرون دارند پخش می‌شوند را بهتر بشنوید. شاید این قابلیت برعکس چیزی باشد که می‌خواهید اما اگر دوست دارید بدون اینکه Galaxy Buds 2 را از گوشتان خارج کنید، با طرف مقابل یا یکی از دوستانتان حرف بزنید، این گزینه فوق‌العاده خواهد بود.

با ذکر این نکته، تنظیمات مدیریت صداها تنها چیزهایی نیستند که می‌توانید آنها را از طریق اپلیکیشن Galaxy Wearable تغییر دهید. شما به وسیله این برنامه این امکان را دارید تا EQ را نیز با تغییراتی همراه سازید و یا ببینید چه‌قدر از انرژی باتری قاب شارژر و خودِ هدفون‌ها باقی مانده است. در این نرم‌افزار همچنین، گزینه‌های Earbud Fit Test و Find My Buds نیز به چشم می‌خورند هرچند برای بهره‌مندی از آپشن دوم می‌بایست با یک اکانت سامسونگ وارد شده باشید.

تنها نکته ناامیدکننده این بخش آن است که بسیاری از این ویژگی‌ها تنها در نسخه اندرویدی اپلیکیشن Galaxy Wearable یافت می‌شوند و ورژن iOS این برنامه هنوز آپدیت نشده و این یعنی سفارشی‌سازی کارایی هدفون‌ها تا زمان بروز شدن این اپلیکیشن تقریباً غیرممکن خواهد بود.

حال برای اینکه این بخش از مقاله نقد و بررسی تخصصی خود را با یک نکته مثبت به پایان برسانیم، می‌توانیم به پشتیبانی دو سیستم رمزگشای کدک SBC و AAC اشاره کنیم ولی این نوید را نیز می‌دهیم که اگر گلکسی بادز 2 به یک گوشی ساخت سامسونگ وصل شده‌اند، از ویژگی Scalable Codec نیز پشتیبانی به عمل خواهد آمد. این قابلیت، مشخصاً بر پایه کدک SBC می‌باشد و به شکل قابل‌توجهی کیفیت صداها را ارتقا می‌دهد و باعث می‌شود این هدفون برای دارندگان گوشی‌های خط تولید گلکسی یک لوازم جانبی مکمل و متمّم فوق‌العاده به شمار برود.

 

کیفیت صدا و تکنولوژی نویز کنسلینگ

نکات قابل ذکر

  • کیفیت صدای ارتقا یافته
  • ویژگی اکتیو نویز کنسلینگ (ANC) می‌توانست بهتر باشد
  • کیفیت قابل‌قبول تماس‌های برقرار شده

 

باید دو شرکت سامسونگ و AKG را تحسین کنیم زیرا کیفیت صدای هر نسل از هدفون‌های گلکسی بادز بهتر و بهتر می‌شود و حالا گلکسی بادز 2 نیز از این قاعده استثنا نیستند.

چیزی که بیشتر در مورد کیفیت صدای Galaxy Buds 2 علاقه داریم آن است که هر دوی آنها انحنای صوتی فوق‌العاده‌ای دارند که وضوح صداهای بِیس، معمولی و شدید را ارتقا می‌دهند و تنها چیزی که جای خالی‌اش احساس می‌شود، امکان پخش و پشتیبانی از صداهای زیر بِیس یا کمتر از 80 هرتزی و بیشتر از 11000 هرتزی می‌باشد؛ ویژگی که شاید در هنگام پخش صداهای شدید برای برخی‌ها مشکل‌ساز شود.

در اکثر مواقع اما، صداهای بِیس که می‌شنوید بسیار واضح بوده و شفافیت قابل‌توجهی دارند و صداهای معمولی هم کیفیت‌شان مناسب است. به خاطر مجزا بودن کیفیت صدای استریو، شما می‌توانید افکت‌های عمیق صوتی را به شکل فوق‌العاده‌ای بشنوید و در حالی که اصوات دارای این کیفیت زیاد شدید نیستند ولی نسبت به صداهای استریویی که از گلکسی بادز نسل اول می‌شنیدیم، شفافیت‌شان بیشتر است.

بر خلاف مشکلات بسیار بسیار جزئی که وجود دارند، Galaxy Buds 2 هدفون بیسیم فوق‌العاده‌ای می‌باشد.

جایی که این محصول سامسونگ می‌توانست بهتر عمل کند و هنوز هم جای پیشرفت دارد، بخش اکتیو نویز کنسلینگ (ANC) است. خیلی واضح بگوییم که بسیار خرسندیم که این قابلیت بالأخره در یک هدفون پایین‌رده سامسونگ قرار گرفته اما باید اذعان کنیم که همچنان نسبت به چیزی که در Bose QuietComfort Buds و دبلیو اف 1000 ایکس ام 4 سونی دیده بودیم، ضعیف‌تر است.

اگر یک فایل صوتی را پخش و ویژگی ANC را فعال کنید، احتمالاً نخواهید توانست چیزهایی که در اتاقی که در آن نشسته‌اید و گفته می‌شود را بشنوید ولی هر صدای بلندی که از بیرون از خانه می‌آید را خواهید شنید. به طور کلی گلکسی بادز 2 به قدری خوب و باکیفیت است که برای انجام کارهای اداری و روزمره عالی خواهد بود ولی برای کسانی که می‌خواهند در مسافرت‌های طولانی و یا جاهای شلوغ کارشان را به پایان برسانند، مناسب نخواهد بود.

در حالی که اکتیو نویز کنسلینگ (ANC) هنوز می‌تواند بهتر باشد ولی سامسونگ به این توفیق دست یافته تا کیفیت تماس‌های برقرار شده را ارتقا دهد. Galaxy Buds 2 از یادگیری ماشینی بهره می‌برد تا صداهای پخش شده در پس‌زمینه حین برقراری تماس را از بین ببرد و در نتیجه طرف مقابل اعتراف خواهد کرد که صداهایی که از شما شنیده، بسیار واضح‌تر از صداهایی بوده‌اند که از یک گوشی هوشمند پخش شده‌اند.

علی‌رغم اینکه در این بخش به چندین نقطه ضعف اشاره کردیم ولی می‌توانیم بگوییم که گلکسی بادز 2 به واقع پیشرفت کرده‌اند و از بسیاری از هدفون‌های بیسیمی که در گذشته وجود داشته‌اند، باکیفیت‌تر هستند و برای افرادی که در محل کارشان زیاد تماس برقرار می‌کنند، یک همدم دیجیتالی خوب به شمار خواهند رفت.

 

دوام باتری

نکات مثبت در مورد دوام باتری

  • دوام باتری 29 ساعته
  • توقف خودکار فایل‌های صوتی در حال پخش
  • پشتیبانی از تکنولوژی شارژ بیسیم

 

اگر می‌خواهید بدون توقف و وقفه از Galaxy Buds 2 استفاده و ویژگی اکتیو نویز کنسلینگ (ANC) را فعال کنید، این محصول سامسونگ به مدت 5 ساعت دوام خواهد آورد ولی اگر این ویژگی را خاموش کنید، دوام باتری آنها کمی طولانی‌تر خواهد شد. چنان‌چه این هدفون‌ها را درون قاب شارژر بگذارید و قابلیت ANC را روشن نمایید، دوام باتری کلی به 20 ساعت می‌رسد و اگر این گزینه را خاموش کنید، دوام باتری به 29 ساعت افزایش خواهد یافت.

برای بهینه‌سازی دوام باتری، درون هر هدفون یک سنسور مجاورت قرار داده شده تا وقتی احساس کردند آنها را از کانال و حفره گوش‌تان بیرون آورده‌اید، فایل صوتی در حال پخش را به صورت اتوماتیک متوقف کنند. با متوقف‌سازی خودکار فایل‌های صوتی با این روش، همچنان از انرژی باتری باقی خواهد ماند بنابراین نیازی نخواهد بود آنها را همیشه و به طور مداوم شارژ کنید.

به علاوه، چیز دیگری که برای این نسل از هدفون‌های بیسیم سامسونگ جدید است، پشتیبانی از تکنولوژی شارژ بیسیم و امکان شارژ آن با شارژرهای Qi می‌باشد. در صورتی که گوشی دارید که از فناوری شارژ بیسیم پشتیبانی می‌کند و یک پد شارژر سازگار دارید، می‌توانید از آن نهایت استفاده را ببرید. در این میان، بد نیست اشاره کنیم که اگر قصد دارید از این تکنولوژی بهره ببرید، نیازی نخواهد بود برای خرید این پدها و استندهای شارژ بیسیم زیاد هزینه کنید چرا که امکان انتقال نیرو از طریق پورت USB-C موجود روی قاب شارژر نیز فراهم است.

تنها چیزی که در Galaxy Buds 2 یافت نمی‌شود و جای خالی آن را احساس خواهید کرد، تکنولوژی شارژ سریع است هرچند سرعت شارژ این هدفون هم در مجموع قابل تقدیر می‌باشد. در آزمایش‌های انجام شده، به این نتیجه خواهید رسید که شما می‌توانید 12 درصد ظرفیت باتری‌ها را در عرضه 10 دقیقه شارژر کنید و قادر باشید به مدت یک ساعت به فایل‌های صوتی مورد علاقه گوش دهید. البته شاید این سرعت با سرعت شارژ سریع دیگر هدفون‌ها که 25 یا 50 درصد ظرفیت باتری را در عرض 15 دقیقه شارژ می‌کند یکسان نباشد ولی به طور کلی بد نیست.

 

آیا باید Galaxy Buds 2 را بخریم؟

 

گلکسی بادز 2 را بخرید اگر:

 

یک گوشی سامسونگ از سری گلکسی دارید:

  • Galaxy Buds 2 خیلی خوب با گوشی‌های سری گلکسی سامسونگ و دیگر موبایل‌های اندرویدی هماهنگ و سازگار شده است. این هدفون بیسیم از تکنولوژی شارژ سریع پشتیبانی کرده و با اپلیکیشن Galaxy Wearable همگام‌سازی شده تا از طریق آن بتوانید تنظیمات EQ را تغییر دهید و نحوه کارایی این هدفون‌ها را با تغییراتی همراه سازید. به علاوه، گوشی‌های ساخت سامسونگ می‌توانند از قابلیت اختصاصی Scalable Codec برای ارتقای کیفیت صداها بهره ببرند.

 

همچنان گلکسی بادز سری اول را دارید:

  • پیشرفت‌های به وجود آمده در زمینه کیفیت صدا و متعدد شدن ویژگی‌ها، Galaxy Buds 2 را به یک جایگزین و آلترناتیو فوق‌العاده برای گلکسی بادز سری اول تبدیل می‌کنند بنابراین خرید هدفون‌های بیسیم جدید سامسونگ یک پیشنهاد عالی برای وفاداران به Galaxy Buds نسل اول خواهد بود.

 

چیزی می‌خواهید که هنگام رفتن به محل کار بپوشید:

  • به عنوان یک هدفون مخصوص محل کار، Galaxy Buds 2 عالی خواهند بود. این وسایل تکنولوژی نویز کنسلینگ فوق‌العاده‌ای دارند که اجازه نخواهد داد صداهای افرادی که در اطراف شما حرف می‌زنند، شنیده شود. به علاوه، دوام باتری آنها به گونه‌ای است که می‌تواند تا دو یا حتی سه روز باقی بماند و نیازی نباشد آنها را در طی این مدت در محل کار به شارژ بزنید.

 

گلکسی بادز 2 را نخرید اگر:

 

همیشه مسافرت می‌کنید و یا مدام از این شهر به آن شهر می‌روید:

  • اگر هدفونی می‌خواهید که تکنولوژی نویز کنسلینگ عالی دارد، بهتر است سراغ رقبا و آلترناتیوهای گلکسی بادز 2 بروید. Bose QuietComfort Earbuds در حال حاضر بهترین هدفون بیسیم دارای تکنولوژی نویز کنسلینگ است و اگرچه کمی گران می‌باشد ولی برای کسانی که مدام مسافرت می‌کنند، فوق‌العاده خواهد بود.

 

می‌خواهید از دستیار دیجیتالی هوشمند به صورت بیسیم استفاده کنید:

  • اگر می‌خواهید با سایر دستیاران دیجیتالی هوشمند که بیکسبی (دستیار هوشمند سامسونگ) نیستند کار کنید، باید به فکر خرید یک هدفون دیگر باشید. برای کاربران اندرویدی، پیکسل بادز (Pixel Buds) گوگل بهترین هدفونی است که از گوگل اسیستنت پشتیبانی می‌کند و برای کاربران iOS هم ایرپادز یا ایرپادز پرو (AirPods Pro) بهتر با سیری (Siri) هماهنگ شده است.

 

اگر در حال حاضر گلکسی بادز لایو و یا گلکسی بادز پلاس دارید:

  • آخرین دلیلی که به نظر ما بهتر است به خاطر آن سراغ گلکسی بادز 2 نروید آن است که فعلاً گلکسی بادز لایو یا گلکسی بادز پلاس دارید. هر دوی این محصولات سامسونگ نویز کنسلینگ یا تکنولوژی کاهش نویز دارند و هر دوی آنها به همان ویژگی‌های Galaxy Buds 2 مجهز هستند.

 

نظر نهایی

Galaxy Buds 2 نسبت به Galaxy Buds نسل اول در چندین زمینه پیشرفت کرده‌اند که از جمله این موارد می‌توانیم به اکتیو نویز کنسلینگ (ANC)، کیفیت صدای بهتر و جای‌گیری مناسب در گوش اشاره کنیم. البته اگرچه این هدفون بهترین هدفون بیسیم بازار نیست ولی می‌تواند برای کسانی که گوشی‌های سامسونگ دارند، یک گزینه خرید عالی باشد و آن را به خوبی با تلفن‌های همراه سری گلکسی کمپانی کره‌ای هماهنگ سازند.

 

نقاط قوت

  • مجهز به تکنولوژی اکتیو نویز کنسلینگ (ANC)
  • پخش صداها به صورت متعادل
  • ارتقای کیفیت تماس‌های برقرار شده
  • کاربردی بودن اپلیکیشن Galaxy Wearable

 

نقاط ضعف

  • ویژگی اکتیو نویز کنسلینگ (ANC) می‌توانست بهتر باشد
  • کیفیت نه چندان بالای صدای بِیس زیر 80 هرتزی
  • فعال نبودن دائمی دستیار دیجیتالی هوشمند
  • تأییدیه ضعیف IPX2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *