قاب سیلیکونی اصلی سامسونگ Samsung Galaxy S22 Ultra

Galaxy S22 Ultra Silicone Cover EF-PS90

بزودی

نقد و بررسی اجمالی Galaxy S22 Ultra Silicone Cover EF-PS90

قاب سیلیکونی اصلی سامسونگ Samsung Galaxy S22 Ultra

سامسونگ هربار که از گوشی‌های پرچم‌دارش رونمایی می‌کند اکسسوری های اورجینال این گوشی های موبایل را نیز در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این لوازم جانبی سامسونگ از آنجایی که تولید شده توسط خود کمپانی هستند کیفیت بهتری نسبت به مدل‌های تولید شده توسط دیگر کمپانی های تولیدکننده لوازم جانبی گوشی دارد. قاب سیلیکونی اصلی سامسونگ Samsung Galaxy S22 Ultra یکی از محصولات پرطرفدار دسته بندی لوازم جانبی اس ۲۲ اولترا است که در ادامه به بررسی جزئیات آن خواهیم پرداخت.

کاور سیلیکونی گلکسی اس ۲۲ اولترا نرم و منعطف

قاب سیلیکونی اورجینال اس 22 اولترا به همان اندازه که زیبا و جذاب است، نرمی قابل توجهی هم دارد و با در دست گرفتن آن حس خوشایندی را تجربه خواهید کرد.

پیشنهاد می‌شود قبل از استفاده از قابلیت Wireless PowerShare کاور را از روی گوشی بردارید.

سپری محافظ در برابر ضربه

قاب سیلیکونی اصلی سامسونگ Samsung Galaxy S22 Ultra اگرچه طراحی باریک و ظریفی دارد اما به‌خوبی در برابر ضربه از بدنه گوشی محافظت می‌کند و به‌راحتی داخل کیف و جیب شما قرار می‌گیرد. کاور سیلیکونی اس 22 اولترا برند سامسونگ لبه‌های بالا و پایین و لبه‌های کناری را تحت حفاظت خود قرار می‌دهد.

رنگ بندی متنوع قاب سیلیکونی اورجینال S22 Ultra

این محصول تنوع رنگ نسبتا زیادی دارد . از این رو می‌توانید رنگی را انتخاب کنید که با گوشی شما سازگاری بیش‌تری دارد. طیف وسیعی از رنگ‌های کاور اس ۲۲ الترا وجود دارد بنابراین برای هماهنگی با رنگ لباس‌تان هم می‌توانید از این کاور استفاده کنید.

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Galaxy S22 Ultra Silicone Cover EF-PS90 به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *