قاب سیلیکونی اورجینال گوشی سامسونگ Galaxy S23 مدل EF-PS911

Samsung Silicone Case for Galaxy S23

بزودی

نقد و بررسی اجمالی Samsung Silicone Case for Galaxy S23

قاب سیلیکونی اورجینال سامسونگ Galaxy S23 مدل EF-PS911

در میان لوازم جانبی تولید خود کمپانی سامسونگ برای گوشی‌های پرچمدارش، همواره قاب سیلیکونی ساده حضور داشته؛ برای گوشی گلکسی اس ۲۳ نیز این محصول با شماره تجاری EF-PS911 عرضه می‌شود. خودش‌دستی و فیت بودن روی گوشی، تنوع در رنگ‌بندی و مواد بازیافتی به‌کار گرفته شده در ساخت، از ویژگی‌های بارز این قاب سیلیکونی S23 شمرده می‌شود.

خرید قاب سیلیکونی اورجینال گوشی سامسونگ Galaxy S23 EF-PS911

قاب سیلیکونی گلکسی اس ۲۳ : شیک و خوش‌دست

قسمت بیرونی قاب سیلیکونی سامسونگ کاملا صاف بوده و نه تنها حس در دست گرفتن و نگه داشتن آن کاملا متفاوت با کاورهای خشک و ساخته شده از پلی‌کربنات است، بلکه چنین ظاهری می‌تواند مکمل استایل روزمره شما باشد.

خرید قاب سیلیکونی اورجینال گوشی سامسونگ Galaxy S23 EF-PS911

کاور سیلیکونی Galaxy S23 : فیت‌تر از این نمی‌شه!

به احتمال زیاد شما نیز تجربه استفاده از قاب سیلیکونی غیر اورجینال (به اصطلاح، سیلیکونی کپی) را داشته‌اید. علاوه بر متفاوت بودن کیفیت متریال، عدم فیت بودن این قاب‌ها از دیگر تفاوت‌های مهم است. برخلاف مدل‌های اشاره شده، قاب سیلیکونی اورجینال سامسونگ Galaxy S23 مدل EF-PS911، به بهترین شکل ممکن روی گوشی فیت می‌شود. با در نظر گرفتن سیلیکون نرم در کناره‌های کاور و کیپ بودن کاور روی دستگاه، امنیت گوشی‌تان تا حدود زیادی تامین می‌شود.

خرید قاب سیلیکونی اورجینال گوشی سامسونگ Galaxy S23 EF-PS911

قاب سیلیکونی اصلی اس ۲۳ : دوست‌دار محیط زیست

همه می‌دانیم کمپانی‌های غول‌پیکر صنعت تکنولوژی همواره دین بزرگی به محیط زیست دارند؛ سامسونگ با استفاده از مواد بازیافتی با گواهی UL در تولید اکسسوری‌های خانواده S23، قدم مثبتی در این راستا برداشته است. بدین ترتیب کاربران نیز می‌توانند با در نظر گرفتن این اقدام و توجه به چنین معیارهایی در هنگام خرید کیف و سایر لوازم جانبی گوشی در ترویج این فرهنگ مشارکت داشته باشند.

خرید قاب سیلیکونی اورجینال گوشی سامسونگ Galaxy S23 EF-PS911

تجربه کاربری خود را به اشتراک بگذارید

اولین نفری باشید که تجربه خود را از Samsung Silicone Case for Galaxy S23 به اشتراک می‌گذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *